Handelsbetingelser

Vilkår & Betingelser

Vi har foretaget ændringer til vores vilkår og betingelser, den 25. maj 2018.

Enhver kunde som bruger https://bestilonline.dk/ eller underdomæner direkte eller indirekte kontrolleret, kontrolleres af eller er under fælles kontrol med Bestil Online ApS accepterer disse vilkår.

1. Hvem kan bruge tjenesterne

Du kan bruge tjenesterne, hvis du har oprettet en bruger og dermed accepterer at danne en bindende kontrakt med Bestil Online ApS. Hvis du accepterer disse vilkår og betingelser og bruger tjenesterne på vegne af en virksomhed, organisation, regering eller anden juridisk enhed, repræsenterer du og garanterer at du er autoriseret til at gøre det.

2. Privatlivspolitik

Vores privatlivspolitik beskriver hvordan vi håndterer de oplysninger, du giver os, når du bruger vores tjenester. Du forstår, at via din brug af de tjenester, giver du samtykke til indsamling og brug (som angivet i Privacy Policy) af disse oplysninger, herunder overførsel af disse oplysninger til USA, Litauen og / eller andre lande til opbevaring, behandling og brug af Bestil Online ApS samt eventuelle underdataprocessorer, der arbejder i samarbejde med Bestil Online ApS.

3. Afslutning af din konto

Du har altid adgang til din konto, hvor du kan få adgang til, gennemgå eller opdatere dine personlige oplysninger. Hvis du ønsker at afslutte din konto, aftale og kontrakt med Bestil Online ApS og afbryde din brug af tjenesterne, beder vi dig kontakte os via e-mail: kundeservice@bestilonline.dk eller telefon: +45 44 40 67 89.

4. Bestillingsproces og levering

a. Din ordre

Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen hos den valgte Restaurant og har afgivet øvrige nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen; ''Godkend og betal''. Derefter får du mulighed for at logge ind eller oprette dig som bruger. Det er vigtigt, at du kontrollerer alle de oplysninger du indtaster, og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen; "bestil" når du klikker på knappen, vil vi begynde at behandle din ordre og fejl kan herefter ikke rettes.

b. Ændring eller annullering af din ordre

Ifølge Forbrugeraftaleloven er online køb af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug ikke omfattet af fortrydelsesret. Når du har afgivet din ordre og din betaling er blevet godkendt, kan du ikke ændre eller annullere din ordre, og kan heller ikke få pengene refunderet (se afsnit nedenfor omkring detaljer om processen vedrørende afviste ordrer). Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte vores kundeservice, som beskrevet I afsnit nedenfor, og de vil forsøge at kontakte Restauranten og informere om dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at vi kan komme i kontakt med Restauranten eller at Restauranten vil acceptere dine ønsker, idet de måske allerede er begyndt at forberede din ordre.

c. Godkendelse af betaling

Såfremt din betaling ikke godkendes, vil din ordre ikke blive behandlet eller formidlet til den pågældende Restaurant.

d. Behandling af din ordre og Restaurantens afvisninger

Ved modtagelsen af din ordre, vil vi begynde at behandle den ved at sende den til den relevante Restaurant og vi giver dig besked via e-mail, at din ordre er modtaget og bliver behandlet.

Bemærk venligst, at den bekræftelsesside, du kan se på hjemmesiden, og den e-mail Ordrebekræftelse, som du modtager, blot angiver at din ordre er modtaget og bliver behandlet af os. Det betyder ikke nødvendigvis, at din Ordre er blevet accepteret af Restauranten. Vi opfordrer alle vores Restauranter til at acceptere alle ordrer og til at informere os straks, hvis en Ordre afvises. Vi vil give dig besked (ofte via e-mail), så hurtigt som muligt, hvis en restaurant afviser din ordre. Restauranter har dog til enhver tid mulighed for at afvise ordrer, hvis de har for travlt, på grund af vejrforhold eller andre årsager.

e. Levering af din ordre

De anslåede leverings- og afhentningstider afgivet af Restauranten er kun estimater. Hverken vi eller Restauranten garanterer, at ordren kan leveres eller være klar til afhentning inden for de anslåede tider.

5. Fortrydelsesret

Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på menuerne eller andre varer, regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver bestilt vare går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen.

6. Kundeservice

a. Generelt

Kundepleje er meget vigtigt for os. Vores Kundeservice vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte vores Kundeservice ved at skrive på kundeservice@bestilonline.dk eller ringe på telefon +45 44 40 67 89.

b. Spørgsmål til din ordre

Hvis din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte vores Kundeservice som beskrevet ovenfor, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefter forsøge at kontakte Restauranten for at følge op på din forespørgsel og henvendelse. Normalvis, vil Bestil Online ApS i sådanne tilfælde tage kontakt til dig inden seneste leverings- eller afhentningstidspunkt.

c. Ændring eller annullering af din ordre

Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er blevet godkendt, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, og de vil forsøge at kontakte restauranten for at formidle dine ønsker. Der er dog ingen garanti for, at Kundeservice vil være i stand til at komme i kontakt med Restauranten eller at Restauranten accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din ordre.

d. Klager eller feedback

I tilfælde af at du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en Restaurant har leveret, kan du give feedback i form af vurderinger, kommentarer og anmeldelser på hjemmesiden eller i bestillingsmodulet, der afspejler din oplevelse. Anmeldelser er en vigtig del af vores kvalitetskontrol.

e. Kompensation

Oplever du en fejl og mangler ved din ordre (både levering og hent selv), som er betalt via Tjenesten, og ønsker at gøre indsigelse, skal du tage kontakt til Bestil Online kundeservice. Handlen er i førnævnte tilfælde et mellemværende mellem dig og Bestil Online. Bestil Online har derfor det fulde ansvar for at du modtager den komplette ordre. Bestil Online vil behandle din indsigelse hurtigst muligt, og sørge for at du bliver kompenseret for evt. fejl og/eller mangler.

Hvis du er utilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, en Restaurant har leveret, og du ønsker at få refunderet beløbet eller et forholdsmæssigt afslag I prisen eller en anden kompensation, bør du kontakte Restauranten direkte og indgive din klage dertil, ved at følge Restaurantens egne klageprocedurer. Hvis du ikke er i stand til at kontakte Restauranten eller Restauranten nægter at behandle din klage, kan du kontakte vores Kundeservice, som beskrevet ovenfor, inden for 48 timer efter, du har afgivet din ordre, og en af vores Kundeservice rådgivere vil derefter forsøge at kontakte Restauranten og anmode om en kompensation på dine vegne. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer Restauranterne og kvaliteten af de produkter eller den service, de leverer, og vi kan ikke give og er ikke ansvarlige for at give dig kompensation på vegne af en Restaurant.

Bestil Online kundeservice kan altid kontaktes på kundeservice@bestilonline.dk eller på telefon (+45) 44 40 67 89.

7. Betaling

Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling sker online via enten DIBS betalingsgateway (MobilePay, dankort og kreditkort) ved trækning på debetkort, kreditkort eller ved netbank overførsel. Der kan bl.a. betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard m.fl. Såfremt Bestil Online eller partner heraf forestår leveringen (og dermed ikke restauranten selv), SKAL der afregnes ved trækning på kreditkort eller via kreditordning, idet chaufførerne af praktiske og sikkerhedsmæssige årsager ikke har kontanter på sig.

8. Misbrug og chikane

Bestil Online ApS ønsker med formidlingsservicen at give mulighed for en nem og ligetil bestilling. Ved misbrug eller mistanke om misbrug forbeholder Bestil Online ApS sig ret til at undlade at videreformidle en bestilling uden varsel. Derudover forbeholder Bestil Online ApS sig ret til at bryde eventuel anonymitet, såfremt en bestilling gennemføres uden en gyldig betalende modtager.

9. Opbevaring af bestillingen

Bestillingen opbevares af Bestil Online ApS. Såfremt bestillingen senere ønskes fremsendt, kan Bestil Online kundeservice kontaktes på kundeservice@bestilonline.dk - husk at anføre ordrenummer, restaurantens navn og dato for bestillingen.

10. Persondata

Bestil Online ApS er ansvarlig for indsamling og håndtering af data. Du kan læse mere om vores politik omkring personlige oplysninger og sikkerhed under Privatlivspolitik.

11. Sprog

Kontrakter kan indgås på dansk og engelsk, jf. e-handelsloven.


Vi bruger cookies for at give dig en bedre service. Fortsæt på siden hvis du er ok med dette, eller læs mere om vores cookies